ATVIRIEJI SEMINARAI
Praktinis seminaras „Kaip "išgyventi" prekybos centre ir nugalėti konkurencinėje kovoje"
SEMINARO TEMA - tai praktiniai marketingo mokymai, kurių metu bus pristatyti sėkmingi komercijos sprendimai prekybos centruose.
SEMINARAS SKIRTAS – mažmeninės prekybos parduotuvių vadovams, prekybos centrų marketingo specialistams.
SEMINARO NAUDA - mokymų dalyviai galės praktiškai pritaikyti įgytas žinias ir efektyviau dirbti prekybos centruose.
PAGRINDINĖS TEMOS:
- Prekybos vietos pasirinkimas
- Matomumas ir efektyvumas
- Pardavimų skatinimo metodai
- Pelningumas "nuolaidų" metu
- Pirkėjų lojalumas - tikras ar "kortelinis"
- Marketingo strateginiai ir taktiniai planai - poreikis, detalumas ir biudžetas.
Seminaro trukmė: 4,5 val.
Praktinis seminaras „Naujų produktų kūrimas ir įvedimas į rinką“
SEMINARO TEMA - tai praktiniai marketingo mokymai, kurių metu bus pristatyti metodai ir naujausios tendencijos, kuriant prekių ženklus.
SEMINARAS SKIRTAS – marketingo skyriaus specialistams ir smulkių bei vidutinių įmonių vadovams, atsakingiems už asortimento plėtrą.
SEMINARO NAUDA - mokymų dalyviai galės praktiškai pritaikyti įgytas žinias ir efektyviau dirbti su reklamos agentūromis, kuriančiomis prekinius ženklus.
PAGRINDINĖS TEMOS:
Prekės sukūrimas:
• Rinkos įvertinimas – kokią prekę kursime?
• 5D prekės ženklas – vartotojų pojūčių išnaudojimas;
• Prekės vertės suteikimas – pozicija vartotojų skalėje;
• Moderni pakuotė – nauji pirkėjų reikalavimai;
• Esamos prekės modifikavimas – pasirinkimo kryžkelė.
Seminaro trukmė: 1,5 val.
Seminaras “B4B ir B4C marketingas: apie marketingo įtaką pelningumui ”
SEMINARAS SKIRTAS – marketingo skyriaus specialistams ir smulkių bei vidutinių įmonių vadovams, atsakingiems už įmonės plėtrą.
SEMINARO NAUDA - mokymų dalyviai galės praktiškai pritaikyti įgytas žinias priimant sprateginius marketingo sprendimus.
PAGRINDINĖS TEMOS:
- Paslaugų marketingas- pagrindiniai pelno nešėjai
- Kiek, kaip ir kada lesinti „auksinę vištą“- marketingo biudžetas, investavimas, grąža
- Lojalumas- kiek kainuoja klientas?
- Integruotas marketingas- kas tinka mano įmonei
Seminaro trukmė: 16 val.
Praktinis seminaras 'Rinkodaros projektų valdymas"
SEMINARAS SKIRTAS – marketingo skyriaus specialistams ir smulkių bei vidutinių įmonių vadovams, atsakingiems už projektų vadybą.
SEMINARO NAUDA - mokymų dalyviai galės praktiškai pritaikyti įgytas žinias projektų valdyme bei gauti konsultacijas savo vykdomuose projektuose.
PAGRINDINĖS TEMOS:
Rinkodaros projektai –nuo idėjos iki komandos suformavimo;
Rinkodaros projekto valdymas
Seminaro trukmė: 16 val.
INDIVIDUALŪS SEMINARAI ĮMONĖS DARBUOTOJAMS
1. Efektyvus laiko planavimas ir valdymas - didesnis pelnas.
2. Pardavimų skatinimas ir klientų lojalumo programa gamybinėse įmonėse.
3. Pardavimų skaitinimo akcijos- nuo idėjų iki efektyvumo skaičiavimo.
4. Metiniai marketingo planai- prioritetai, lankstumas, biudžetai.
5. Marketingas įmonėje - kaip integruoti įmonės marketingo sistemą į visus padalinius.
6. Marketingas- paprastai ir praktiškai (sėkminga pradžia).
SEMINARUS VEDA - vadybos mokslo magistrė (marketingo specializacija) Daiva Dieninė, turinti 23 metų profesinę patirtį ir vadovaujanti i-marketing.lt veiklai, Lietuvos marketingo asociacijos narė.
Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:
• išsamią metodinę medžiagą;
• seminaro dalyvio pažymėjimą;
• 50% nuolaidą individualioms marketingo konsultacijoms.
Pasiteiravimui: Daiva Dieninė, mob. +370 676 22305. El.paštas: daiva eta i-marketing.lt