Marketingo paslaugos » Mokymai


ATVIRIEJI SEMINARAI

 

Praktinis seminaras „Kaip "išgyventi" prekybos centre ir nugalėti konkurencinėje kovoje"

 

SEMINARO TEMA - tai praktiniai marketingo mokymai, kurių metu bus pristatyti sėkmingi komercijos sprendimai prekybos centruose.

SEMINARAS SKIRTAS – mažmeninės prekybos parduotuvių vadovams, prekybos centrų marketingo specialistams.

SEMINARO NAUDA - mokymų dalyviai galės praktiškai pritaikyti įgytas žinias ir efektyviau dirbti prekybos centruose.

 


PAGRINDINĖS TEMOS:

  • Prekybos vietos pasirinkimas
  • Matomumas ir efektyvumas
  • Pardavimų skatinimo metodai
  • Pelningumas "nuolaidų" metu
  • Pirkėjų lojalumas - tikras ar "kortelinis"
  • Marketingo strateginiai ir taktiniai planai - poreikis, detalumas ir biudžetas.


Seminaro trukmė: 4,5 val.

 

 

Praktinis seminaras „Naujų produktų kūrimas ir įvedimas į rinką“
 

SEMINARO TEMA - tai praktiniai marketingo mokymai, kurių metu bus pristatyti metodai ir naujausios tendencijos, kuriant prekių ženklus.

SEMINARAS SKIRTAS – marketingo skyriaus specialistams ir smulkių bei vidutinių įmonių vadovams, atsakingiems už asortimento plėtrą.

SEMINARO NAUDA - mokymų dalyviai galės praktiškai pritaikyti įgytas žinias ir efektyviau dirbti su reklamos agentūromis, kuriančiomis prekinius ženklus.

PAGRINDINĖS TEMOS:
Prekės sukūrimas:
• Rinkos įvertinimas – kokią prekę kursime?
• 5D prekės ženklas – vartotojų pojūčių išnaudojimas;
• Prekės vertės suteikimas – pozicija vartotojų skalėje;
• Moderni pakuotė – nauji pirkėjų reikalavimai;
• Esamos prekės modifikavimas – pasirinkimo kryžkelė.

Seminaro trukmė: 1,5 val.

 


Seminaras “B4B ir B4C marketingas: apie marketingo įtaką pelningumui ”

SEMINARAS SKIRTAS – marketingo skyriaus specialistams ir smulkių bei vidutinių įmonių vadovams, atsakingiems už įmonės plėtrą.

SEMINARO NAUDA - mokymų dalyviai galės praktiškai pritaikyti įgytas žinias priimant sprateginius marketingo sprendimus.

 

PAGRINDINĖS TEMOS:

  • Paslaugų marketingas- pagrindiniai pelno nešėjai
  • Kiek, kaip ir kada lesinti „auksinę vištą“- marketingo biudžetas, investavimas, grąža
  • Lojalumas- kiek kainuoja klientas?
  • Integruotas marketingas- kas tinka mano įmonei

Seminaro trukmė: 16 val.

 

Praktinis seminaras 'Rinkodaros projektų valdymas"

 

SEMINARAS SKIRTAS – marketingo skyriaus specialistams ir smulkių bei vidutinių įmonių vadovams, atsakingiems už projektų vadybą.

SEMINARO NAUDA - mokymų dalyviai galės praktiškai pritaikyti įgytas žinias projektų valdyme bei gauti konsultacijas savo vykdomuose projektuose.

 

PAGRINDINĖS TEMOS:


Rinkodaros projektai –nuo idėjos iki komandos suformavimo;
Rinkodaros projekto valdymas

 

Seminaro trukmė: 16 val.


INDIVIDUALŪS SEMINARAI ĮMONĖS DARBUOTOJAMS

1. Efektyvus laiko planavimas ir valdymas - didesnis pelnas.

2. Pardavimų skatinimas ir klientų lojalumo programa gamybinėse įmonėse.

3. Pardavimų skaitinimo akcijos- nuo idėjų iki efektyvumo skaičiavimo.

4. Metiniai marketingo planai- prioritetai, lankstumas, biudžetai.

 

5. Marketingas įmonėje - kaip integruoti įmonės marketingo sistemą į visus padalinius.

 

6. Marketingas- paprastai ir praktiškai (sėkminga pradžia).

 


SEMINARUS VEDA - vadybos mokslo magistrė (marketingo specializacija) Daiva Dieninė, turinti 23 metų profesinę patirtį ir vadovaujanti i-marketing.lt veiklai, Lietuvos marketingo asociacijos narė.

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:
• išsamią metodinę medžiagą;
• seminaro dalyvio pažymėjimą;
• 50% nuolaidą individualioms marketingo konsultacijoms.

Pasiteiravimui: Daiva Dieninė, mob. +370 676 22305. El.paštas: daiva eta i-marketing.lt

Susisiekite su mumis!