į pradžią  |  turinys  |  susisiekite
Marketingo paslaugos i-marketing kompanija Projektai Partneriai Kontaktai
Kampanijos   Renginiai burlaiviuose   Mokymai  
Marketingo paslaugos » Mokymai spausdinti


ATVIRIEJI SEMINARAI

Praktinis seminaras „Naujų produktų kūrimas ir įvedimas į rinką“

SEMINARO TEMA - tai praktiniai marketingo mokymai, kurių metu bus pristatyti metodai ir naujausios tendencijos, kuriant prekių ženklus.

SEMINARAS SKIRTAS – marketingo skyriaus specialistams ir smulkių bei vidutinių įmonių vadovams, atsakingiems už asortimento plėtrą.

SEMINARO NAUDA - mokymų dalyviai galės praktiškai pritaikyti įgytas žinias ir efektyviau dirbti su reklamos agentūromis, kuriančiomis prekinius ženklus.

PAGRINDINĖS TEMOS:
Prekės sukūrimas:
• Rinkos įvertinimas – kokią prekę kursime?
• 5D prekės ženklas – vartotojų pojūčių išnaudojimas;
• Prekės vertės suteikimas – pozicija vartotojų skalėje;
• Moderni pakuotė – nauji pirkėjų reikalavimai;
• Esamos prekės modifikavimas – pasirinkimo kryžkelė.

Seminaro trukmė: 1,5 val.

Seminaras „Kaip efektyviai reklamuotis internete?“


SEMINARO TEMA
- interneto erdvės panaudojimas reklamos tikslais, bus pristatytos tendencijos Lietuvoje, apžvelgsime naujausias technologijų galimybes.

SEMINARAS SKIRTAS – marketingo skyriaus specialistams ir smulkių bei vidutinių įmonių vadovams, atsakingiems už reklamą.

SEMINARO NAUDA - seminaro dalyviai galės praktiškai pritaikyti įgytas žinias ir efektyviau dirbti su reklamos agentūromis, parduodančiom reklamos plotus bei kuriančiom interneto erdvei.

PAGRINDINĖS TEMOS:
Kur ir kaip reklamuotis internete? :
• paieškos sistemos- pasverkite naudą;
• katalogai ir el.parduotuvės- būti ten, kur pirkėjas;
• svetainės ir socialiniai tinklai- išnaudokite viešumą;
• virusinė reklama, kaip priversti ją dirbti jums?
• tradiciniai reklaminiai skydeliai – už ir prieš.
• mobilus internetas- naujos galimybės.

Seminaro trukmė: 1,5 val.

INDIVIDUALŪS SEMINARAI ĮMONĖS DARBUOTOJAMS

1. Efektyvus laiko planavimas ir valdymas - didesnis pelnas.

2. Pardavimų skatinimas ir klientų lojalumo programa gamybinėse įmonėse.

3. Pardavimų skaitinimo akcijos- nuo idėjų iki efektyvumo skaičiavimo.

4. Metiniai marketingo planai- prioritetai, lankstumas, biudžetai.

SEMINARUS VEDA - vadybos mokslo magistrė (marketingo specializacija) Daiva Dieninė, turinti 13 metų profesinę patirtį ir vadovaujanti i-marketing.lt veiklai, Lietuvos marketingo asociacijos narė.

Seminaro metu kiekvienas dalyvis gauna:
• išsamią metodinę medžiagą;
• seminaro dalyvio pažymėjimą;
• 50% nuolaidą individualioms marketingo konsultacijoms.

UŽSAKYMAMS IŠ SVETAINĖS- nuolaida 10%


Pasiteiravimui: Daiva Dieninė, mob. +370 676 22305. El.paštas: daiva eta i-marketing.lt



Susisiekite su mumis!

Vardas:*
Vardas:*
Įmonė:
El. paštas:*
Telefonas:
* Privalomi laukai
Siųsti


  Marketingo paslaugos   i-marketing kompanija   Projektai   Partneriai   Kontaktai